نخل سوخته

سلامتی امام خامنه ای صلوات

نخل سوخته

سلامتی امام خامنه ای صلوات

#حجاب_کامل
گفت : مقنعه و مانتو حجاب نیست؟
گفتم : مانتوی بلند خوب است ، اما ....
من چادر را بیشتر دوست دارم....
روسری و مقنعه خوب است ، اما...
من چادر را بیشتر دوست دارم...
اصلا هر لباس ساده ای خوب است ، اما من ...
میدانی... من از هرچیز کمالش را دوست دارم ، آخرش را...
میخواهم همیشه در اوج باشم ، بلند و دست نیافتنی...
برای همین است که چادر میپوشم ...
چادر از انسان "کوه" میسازد ، یک کوه سیاه پر ابهت ...
کوه که باشی ، آرامش زمین می شوی ... و همنشین آسمان...
کوه که باشی... در اوجی ...
کوه که باشی .... دیگران را هم به اوج میرسانی ... "به اوج می رسانی" ، هرکس را که خواهان خیره شدن در چشمان آسمانی ات باشد....

عمار رهبر

حجاب کامل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی