نخل سوخته

سلامتی امام خامنه ای صلوات

نخل سوخته

سلامتی امام خامنه ای صلوات


پس از حکم دیوان عالی آمریکا برای غارت پولهای ایران به بهانه های واهی ، دولت ما بجای برخورد قاطع با بدعهدی و نقض برجام از سوی آمریکا ، باز تقصیر را متوجه دولت قبل کرد . گویا این دولت وظیفه ای جز تخریب دولت قبل ندارد ، حتی اگر شده با توسل به دروغ ، تهمت ، تناقض گویی و فریب افکار عمومی.

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور : مصادره ۲ میلیارد منابع ایران توسط آمریکا نتیجه بی تدبیری دولت قبل است!

مطهری که حامی بی قید و شرط دولت است در تایید سخنان جهانگیری دچار تناقض گویی می شود.

مطهری : به دولت گفتیم توضیحات لازم را به مردم بدهد که ۲ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران مربوط به سال ۲۰۰۳ است و تازه حکم صادر شده است!

اصل تحریمها به ۳۰ سال پیش بازمی گردد و تا گره های کور آن باز شود نیاز به زمان دارد!

نکته اول : الان سال ۲۰۱۶ است و اگر بقول مطهری پول بلوکه شده مربوط به سال ۲۰۰۳ باشد یعنی ۱۳ سال قبل و در سال ۸۲ این پولها مصادره شده دقیقاً دوسال قبل از احمدی نژاد و در زمان خاتمی این اتفاق افتاده است!

نکته دوم : تا دیروز می گفتند تحریمها نتیجه سیاست خارجی غلط احمدی نژاده ولی امروز می گویند اصل تحریمها به ۳۰ سال پیش باز می گردد!

قضاوت با وجدانهای بیدار...

حسینی وزیر اقتصاد دولت قبل : غارت ۲ میلیارد دلاری ربطی به دولت قبل ندارد بلکه تفاهمی که دولت روحانی با دولت آمریکا مبنی بر آزاد شدن پولهای بلوکه شده ایران بسته است ، محقق نشده است.
این پول بعد از برجام ضبط شده و از تملک ملت ایران خارج شده است.

ایزدی کارشناس مسائل سیاسی : اگر مشکل دولت قبل است چرا آن زمان ۲ میلیارد غارت نشد؟

انبارلویی رئیس مرکز سیاسی موتلفه : حمله به دولت قبل نوعی تطهیر و نیز توجیه عمل زشت دزدی آمریکاییهاست و نوعی آدرس غلط دادن به مسائل جاری است آنهم به هنگام فروش آب سنگین اراک که گفته می شود به یک سوم قیمت واقعی فروخته شده است.

کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری(اصلاح طلب) : سخنان سیف بخشی از واقعیات برجام است.

کوثری نماینده مجلس : خوش بینی بیش از حد به آمریکا موجب تجاوز به اموال ایران شد.

پ.ن :
امام خامنه ای : به مسئولین گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید ، به لبخند او فریب نخورید ، به وعده نقد که می دهد"وعده نقد" نه عمل نقد ، اعتماد نکنید چون وقتی خرشان از پل گذشت برمی گردد و به ریش شما می خندد.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

عمار رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی